Pyssel

Jag skrev inget igår men jag var i alla fall hos bästavän och vi fixade ch pysslade med våran receptbok, bakade och hade skit roligt som jag alltid har med min bästavän alva. PÅ kvällen kollade vi i alla fall på Dear John ganska gullig och små sorlig film, och han som spelar John är lite små snygg .

 Men sen fick jag skjus hem och satte mig vid tv:n med min familj och kollade på Top Gear. Även fast det är ett bilpogram och jag inte gillar bilar så värst är det skit roligt för pogram ledarna är bara för bra ibland. Men sen gick jag och la mig och läste lite ur " Ser mitt huvud tjockt ut i det här?" Jätte bra bok enligt mig. Men sen somnade jag och förhoppnings vis drömde sött för jag minns inte vad jag drömde.



It's called frriendship♥


Kommentarer
Postat av: alva

it´s called "förmycketbrungeggapåläpparna" ;) <3

2010-08-10 @ 21:56:53
URL: http://alvagojefors.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Den boken är jätte bra!! <3

2010-08-10 @ 22:57:01
URL: http://okejmittnamnejennifer.blogspot.com

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0