Regning mysdag

Hej idag är det torsdag och skolan började på riktigt idag eller hur man ska berskriva det. Vi hade riktigta lektioner och fick böcker och sånt. Men i skolan hände det väl inte så mycket eller jo massor med små saker men jag tror att det mesta måste man ha varit där för att förstå så vi skippar det.

Men efter skolan gick jag och Anna hem och såklart var de ju tvunge att spöregna men precis när jag kom innanför dörren så slutade det -.- Haha men efter att jag hade slängt in posten var jag precis på väg att gå ut med Molly men då kom min mormors precis genom grinden så jag kramade henne hej och sen fick jag praktiskt taget dra ut Molly på en minimal promenad.

Sen när vi kom tillbaka var jag nere och myste hos min mormor med winegum och lite tv tittande, jag älskar att vara nere hos min mormor det är väldigt lågt i tak så man känner sig jätte stor. Men sn eftersom jag var jätte trött somnade jag där men det vägrar jag erkänna ;)

Men sen gick jag upp till oss och åt lite winegum i våran soffa och så åt jag lite mat och sen har jag bara städat. Lika bra att jag säger det nu: TORDAG ÄR STÄDDAG. Så ni vet vad jag gör varje torsdag : / Nej nu ska jag ladda upp inör imorrn med lite muisk och strax gå och lägga mig :)




Saknar min Elin som är uppe och pluggar dans mitt i ingenstans♥


Kommentarer
Postat av: Elon

Wow, det där var en riktigt gammal bild. Såg jag ut sådär? Men tja, man får väl stå för vad man varit. Saknar er också, hoppas att ni har det bra. <3

2010-08-27 @ 16:10:22
URL: http://elinforsbeck.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack<3<3

2010-08-27 @ 17:46:29
URL: http://ljuskartongen.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0