Rix Fm och härliga vänner

Hej nu är jag hemma efter att ha varit på Rix Fm festivalen, innnan jag åkte dit var jag med Alexandra och Emelie och vi kollade på lite film och så. Men i alla fall så åkte jag och Alexandra in till stan med buss och möte bästavän alva typ mitt i stan. Sen gick vi tillsamans till själva festivalen och möte Emelie där så vi fyra stod typ mitt i allt och lyssnade på alla artister. Sen typ mitt i allt gick jag och Alle mot toaletterna och mmöte Julia som följde med oss tillbaka.

Så vi fem var med varandra typ hela kvällen och så gick vi ner och kollade på fyverkerierna tillsamans, det avr jätte mysigt och fyverkérierna var jätte bra, men sen åkte Julia och Emelie hem och jag och Alexandra följde bästavän alva en bit inna vi också åkte hem. OCh efter det satte jag mig här och nu ska jag kolla färdigt på How I meet your mother och sen ska jag sova lite :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0