Sagan om ringen

God kväll

Ja eftersom dagens väder har varit som det har varit har jag bara suttit och kollat på film, Sagan om ringen för att vara exakt. Men om man ska vara ännu mera exakt så var det den sista filmen-Konungens återkomst som jag kollade på. Den är min favorit utav dom tre filmerna som finns. Jag vet inte riktigt varför men jag tror att det är för  första gången jag skulle se tvåan så var jag ganska liten och ville inte se hela för jag var så rädd. Och ettan var det jätte länge sedan jag såg så jag minns inte så mycket utav den.

Jag vet att det är ringen som gör så att Frodo gör som han gör men jag kan ändå inte riktigt tycka om honom. Han är elak mot Sam och gör fel val, och i slutet tar han ju ringen själv. Jag tycker att Sam är den riktiga hjälten och blir bara så arg när alla skriker och hurrar för Frodo. Äsch det är en bra film och alla förutom dom onda är ju hjältar på sitt vis. Nej nu ska jag sluta skriva om Sagan om ringen för er som vill se den.

Men om ett tag ska jag gå och lägga mig för nu sista veckan innan skolan börjar ska jag gå upp tidigare, så det inte blir så stor omställning första dan. God natt och...


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0