TNT jag är dynamit...

Morsning korsning 

Nu har jag itne bloggat på ett tag men igår kväll kom jag hem vid kvart 1 ett och då var det inte lägg att sätta mig vid datorn. Men i alla fall igår så var jag och hämtade min handväska hos Ante som jag hade glömt där så bra som jag är ;) Men sen så hjälpte jag mamma lite och vid kvart i sex hämtade vi upp alva. Sen fortsatte vi till en liten musik fest eller vad man ska kalla det, det är en familj som bjuder in folk dom känner och så får man sjunga och spela lite om man vill och dom andra sitter på gräset och lyssnar. Sen grillar man lite och så, jätte mysigt.

Men det var skit roligt och alva och jag garvade nästan hela tiden men det blev tyvärr ingen pinnkstning (interntskämt).Alltså jag kan inte beskriva mer om vad som hände för då skulle det ta minst en timm eatt läsa. Sen i bilen hem hade vi volym på hög nivå och sjöng så att jag fick ont i käkarna och jag önskade att den bildfärden aldrig skulle ta slut, men sen när jag kom hem kastade jag mig i säng och sov till elva på morgonen.

Sen idag så åt jag lite flingor och sen åkte mama och jag in till stan och handlade lite. Sen tog vi lite hamburgare på Mc`Donalds och sen köpte vi lite popcorn och gick in och kollade på Eclipse. Den filmen är riktigt bra, men nu ska jag nog dra mig mot sängen och sova lite tror jag.




Kommentarer
Postat av: alva

Våran låt !



Älskade ted ;) <3

2010-08-02 @ 00:06:33
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0