Du gör min dag :)

Ja Annas och min promenad slutade i korgstolarna på min altan och vi spelade in lite musik videos och sen skulle hon hem och äta pizza. Själv åt jag lite potatis och något köttbit innan hon kom tillbaka vid åtta för att lämna min jacka. Ho ahde fått den för att däle en blöt fläck hon fått på rumpan för att hon ahde satt sig i en blöt stol.

Vi kollade lite på tv innan hon gick hem igen och jag satte mig vid datorn, sen dess har ju suttit här och chattat lite med Ante, Anna och såklart min saknade Linn. Men nu ska jag strax dra mig till sängen och sova lite. 

Ja nu blev det inte bra när jag skulle printa så jag fick helt enkelt kopiera. Men den här är tagen ifrån min facebook och det är bara att läsa,

Linn Öster Min pojkvän har lite problem, han behöver en sån där maskin som vi pratade om..kan du fixa det ? :D

 

 Agnes Hallberg Ja jag tror ja kan sno min mormors annars funkar ju en såndär vanlig som man avänder med handen. Finns både för vänster och högerhänta ;)

 Linn Öster haha, inget misstolk alls :) Men tack så mkt, han behöver den nästa vecka :D

 Agnes Hallberg haha jag ska försöka fixa den till nästa vecka :)

Linn Öster fan vad bra :) ♥

 Agnes Hallberg allt för min Linn vetu :) ♥

 Linn Öster Fast det är min pojkväns pappa du hjälper, haha .. det är han som ska ha den :)
 Agnes Hallberg Jaha men du får nog berätta för honom hur den fungerar, den kan vara ganska avancerad :)

Linn Öster haha, då måste du förklara för mig först !:D

 Agnes Hallberg Okej men då får min mormor förklara för mig, så kan jag skriva ner det :D  
 Linn Öster haha, gör så :)  
 Agnes Hallberg men var de nästa vecka den behövs? :)
 
 Linn Öster a,,' 

 Agnes Hallberg okej, jag ska göra mitt bästa :)

 

Den här människan och hennes humor är bara helt underbar♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0