25 December och röda naglar

Imorse vaknade jag typ vid 10 och gick ner och tog en macka sen gick jag och la mig igen och gick inte upp förns vid halv 1. När jag hade tagit mig ur sängen tog jag en lång dusch och sen klädde jag på mi och gick på jakt efter sockar och dlutade jakten när jag hade hittat ett par blå-svarta nere hos min mormor. När dedt var avklarat målade jag mina naglar och sen kom lite släkt.

Vi åt, åt ,åt, åt, åt och åt och så åt vi lite till. Min mage kommer sprängas känner jag just nu- förätt, varmrätt, efterrätt, choklad, fika, lite mer choklad och så ostbågar stoppade jag i mig, och det var inte direkt så mängder av varje ;) Men sen åkte alla hem och nu har jag suttit och spelat sims 3 ett bra tag. Snart ska jag väl dra mig mot sängen men just nu kollar jag på Harry Potter och halvblods prinsen och jag kommer ju antagligen kolla färdigt på den :)



Så slänger vi in en bild där jag inte har någon anning om alls vad jag gör och en med ett inte alls ansträngt leende

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0