Allt inför det nya

Nu har jag cutat av mig håret :) Jag är ass nöjd med resultatet. Gulliga alva följde med mig in och vi tog den tidiga bussen vad halv tio och sen klippte jag mig vid elvaoch känslan när man såg håret bara "trilla" av var helt underbar, nu är jag korthårig och det är skit skönt :D När jag hade klippt mig gick vi lite så stan och kolla på alvas blogg så får ni reda på vad hon köpte, jätte fina saker var det♥. Vi tog också en mysig fik och såg en ass cool cowboy. Sen åkte vi hem och här hemme hjälpte jag till med maten och sen kom Elin med company. Jag har saknat henne jätte mycket, såg henne typ i sommras sist : /.

Vi hade jätte mysigt med god mat för att inte prata om pajen dom hade med sig. Sen kurade vi ihop oss i sofforna och kollade på diabilder. Älskar såna bilder och ljudet i från apparaten :) Dom åkte hem för ett tag sedan och nu sitter jag här och chattar med alva. Nae nu har jag inget mer att berätta ^^

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0