Det kungliga bröllopet

Idag har jag mest suttit vid datorn och tagit det lugnt och förut idag var jag ute och gick med Molly. Jag hade inte tagit på mig alldeles för mycket kläder så varmt var det inte direkt. Och som pricken över i:et så tog det fem minuter innan jag fick upp bajspåsen... Haha jag stod där jätte länge och svor över den där påsen. Sen när jag kom in i värmen igen satte jag mig här och nu kollar jag på "Det kungliga bröllopet- bakom kulisserna". Det var nyss en man som var jätte glad över att han fick veckla ut dukar. Och nu är det en kvinna som har gjort hieroglyfer av hur ett liv i Ockelbo ser ut, det är mycket båtar, rävar och fiskar. Bara så ni vet, och så tycker älgarna som är döpta till Victoria och Daniel om bananer- det är som godis för dom. Jag lär mig ju massor utav det här programmet :)





Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0