God morgon världen...

Usch, jag gick upp ur sängen för typ en halvtimme sen. Jag såg helt förstörd ut så när jag gick ner till my familia började dom ass garva åt mig. NU har jag dragit på mig världens största skjorta och sitter och chattar med en kär barndomsvän. Snart ska jag väl ta tag och göra något, det beror på om jag orkar ;) Fast jag måste nog duscha och fixa i ordning mig lite för vid sex ska jag och my familia åka in och kolla på bio. Föresten för er som märkt att det är något annorlunda med min blogg, så har ni rätt. Jag har en ny design :)



Jag har problem med att hålla ögonen öppna ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0