Ingen vinter utan spark

Hellu, nu sitter jag i alvas sköna soffa och myser med tända ljus, cola, chips och julmusik :) Tyvärr hann jag inte blogga igår men jag hade fullt upp med kort, present och så åt vi hos min mormor. Presenten var till Anna eftersom hon fyller år idag- eller ja igår var det ju eftersom klockan är över tolv ;) Hon fick i alla fall en fin vattenkanna med godis av mig. Grattis på dig underbart fina Anna♥

Efter skolan åkte jag och alva hem till mig och där packade jag lite grejor och sen hämtade jag en filt i sommarrummet och sen bar det av med sparken till alva. Det är riktig vinter när man ser alva och mig åka förbi i snön förbi ditt köksfönster. Har du inte åkt spark har du aldrig varit med om en riktig vinter. Men sen när vi kom hem till alva värmde vi oss lite och kollade på tv och efter det år vi lite mat. Sen bar det av med sparken igen ;) Nu åkte vi i backar och lite mera sånt, helt underbart skönt att bara vara ute i kylan och skratta, prata  och bara ha det bra.

Sen gick vi in till alva igen och kollade igenom lite grejor och sen gick vi till konsum och köpte fredagsmys och nu sitter vi här och diggar julmusiken :)



Och bara för att inlägget har handlat om sommaren slänger vi in en sommarbild ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0