Ja det är ju tur det

Hej, nu har jag ju upplevt en till julafton- alltid lika kul :). Jag vaknade ganska tidigt och gick ut till min familj och så kollade vi lite på tv och sen duschade jag och fixade i ordning mig. Jag slängde på mig typ världens största skjorta och ett par tights :) Sen så packades alla paket och min familj+ min mormor in i en bil sen åkte vi till min moster, morbror och kusin. Väl där pratade vi lite och sen så åt vi julmat, det blir mer likt en tävling efter varje år. Vem orkar sitta vi bordet längst och äta mest... Jag tyckte jag gjorde en ganska bra insats i år fast jag åt mest revbenspjäll. Sen så började KALLE ANKA, haha det blir samma visa varje år- alla pratar typ, jag försöker höra tv:n för jag har ju liksom aldrig hört det förut ;) Och såklart somnar minst en person...

Sen åt vi lite chokladpudding och efter det kom tomten och delade ut julklappar :) Min kusins kommentar efter att han hade stängt dörren efter sig: Tur att tomten inte har märkt att jag har varit dum i år. Sen la hon fingret över munnen för att vi inte skulle prata högt o det i fall att han fortfarande hörde. Gullig hon är♥ Sen öppnade vi julklappar och jag är jätte glad över mina, har fått massor med grejor som är ytterst användbara. Sen så fixade vi lite till och kollade så alla julklappar funkade och efter det åkte jag och min familj+ mormor hem och hade en liten minijul hemma så vi gav varandra lite smp presenter och skrattade en hel del. Och såklart spelade vi kasta gris, snart ska jag iväg på midnattsmässa och sen får jag väl se vad som händer :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0