Maggan och Bosse

Jag har inte bloggat nu på ett tag men jag har haft fullt upp med alla dessa läxor och prov -.-' Usch, JAG VILL HA JULLOV NU!!! Men under tiden jag inte har bloggat har jag varit med vänner och städat och sånt...

Men idag i alla fall så gick jag till skolan och kom lite innan vi började och sen hade jag läsning och franska och sedan so. Det hände väl inte så mycket och efter det hade vi lunch- ris och korvstroganoff, hur det nu än stavas. Efter lunch kollade vi på LoveActually, den filmen har humor av topklass ;) Sen hade jag matte och efetr det drog jag och Alexandra till kören och sjöng lite Lucia sånger. Sen hade vi bara tre-två minuter kvar av våran livskunskap när vi kom tillbaka så jag väntade på att Anna skulle sluta för vi skulle gå hem tillsamans men när hon hade sluutat frågade min far om jag ville ha skjus hem och då sa jag ja och undade om Anna också ville ha skjus men det ville hon inte.

Sen när jag kom hem snodde jag en lussebulle av min mormor och gick ut en sväng med Molly och när jag kom hem satte jag mig vid datorn ett tag och nu ska jag snart ner och laga tacos-mumsigt.



Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0