Vadå den trettonde?

Tyvärr har jag inte kunnat blogga, eller jo lite kanske ;) Men såhär ligger det till: Min dator har inget virusskydd och jag ska SNART fixa det. Jag kan ju blogga ifrån mamma och pappas dator men dom behöver med den så jag kan inte blogga så mycket.

Men idag är det Lucia, yay. Jag var tvungen att gå upp extra tidigt och hitta mina tärnkläder och stressa för att hinna med pappa och sen komma till skolan och VÄNTA på att alla andra som skulle vara med i Lucia tåget skulle komma. Sen så lussade vi lite i matsalen och så, på vägen ut från sista luciatåget fick jag ASS MYCKET stearin på min hand och det slutade in rinna och alla runt mig fick inget och då kollade jag och såg att deras ljus var utblåsta och inte mitt ;)

Sen på matte lektionen satt jag och Alexandra och garvade för jag trodde det avr den tolfte även fast jag ahde lussat på morgonen och så smög jag som värsta ninjan och snodde en bok som jag trodde hon hade ett schema i från en som sitter ganska nära oss och när jag öppnade det hade hon inget schema och när jag skulle lämna tillbaka det så skrämde jag läraren lite genom att bara dyka upp under bordet. SEN såg jag ett schema som låg på bänken bakom oss ;) Och så hade jag kör och efter det gick jag hem med alva, anna och linnéa.

Hemma sen blev fick jag inte upp dörren så jag sparkade till en stenhård snödriva och fick skit ont i foten, sen gick jag ner till min mormor och tyckte synd om mig själv och nu sitter jag här ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0