Snart, snart JÄTTE SNART

Hejsan, idag så har jag haft en riktigt bra dag :) Jag vaknade ganska bra i tid ochh så gick jag med Anna till skolan och kom ett bra tag innan vi började. Sen hade jag k-tid och efter det en engelska lektion, tyvärr var inte Linn med så jag satt mest och stirrade ut i tomma intet. Sen såg vi på film och då satt jag med alexandra och lisa och vi hade jätte roligt åt filmen :) Sen hade jag lunch och då var det pyttipanna vilket inte är min favorit maträtt men det funkade ändå, vid bordet hade vi jätte roligt åt en vev, haha roliga människor det finns i världen :)

Sen hade jag matteprov och jag tycker det gick bra och efter det fortsatte vi att kolla på filmen och nu satte jag mig vid alexandra och alva men alexandra flyttade fram för hon såg inte så bra. Filmen var fortfarande lika roligt som förra gången och jag garvade ass mycket så jätte många kollade på mig ;) Men sen gick jag hem med anna och här hemma har jag bara tagit det lungt, fast jag måste fixa lite för vi har julavslutning imorrn OCH volleybolls turnering.

Kanske ska fixa lite inför det...  Äsch jag får se, nu ska jag i alla fall sluta blogga^^



Helt GROOVEY♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0