Agnes+shorts= LÖÖÖÖVE

Ja som jag redan har skrivit har jag varit i stan idag och där handlade jag lite och såklart åt. Det går nästan alla mina stadsbesök ut på, att äta. Men jag kom i alla fall hem med tre linnen, tre tights, en ny vinterjacka och världens finaste shorts. Jag tror jag kommer sova med dom under armen ikväll♥ Tyvärr orkar jag inte ladda över bilder ifrån my mobile så ni får inte se mina inköp just nu ;) Sen så skulle jag laga pannkakor men det blev pîta hoppas det stavas sådär annars kommer jag ändå stava sådär, det är så roligt att göra den där ^ över i:et. Nej nu ska jag snart gå och sova :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0