Vänner, film och pizza

Hej, nu har jag kommit hem efter en jätte mysig dag med mina vänner alva, lucas och oskar. Vi stog ute i kylan och frös och sen gick vi till alva och pratade lite där. Sen skulle lucas hem och äta och då kollade vi andara på "Farsan" världens bästa replik- Jag har tränat yooga. Haha i slutet av filmen kom lucas tillbaka och vi gick upp till pizzerian :) Vi delade på två pizzor och skrattade en hel del. Sen gick vi in på konsum  och efter det gick lucas och oskar hem medans jag följde med alva hem. Hos henne skrattade vi en hel del ochsen följde hon mig till bussen♥

På bussen pratade jag med nathalie och jonna och sen satte jag mig här :) Imorrn ska jag och alva åka in till stan och jag ska klippa mig- jag längtar :) Och sen ska jag fira nyår med henne, det kommer bli helgrymt! :D Men nu ska jag snart dra mig mot sängen, klipptiden är vid 11 så jag måste upp tidigt.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0