BAD :D

Hejsan :) Idag är det måndag och alltså skola:D Jag gillar faktiskt skolan för tänk vilka underbara människor jag annars aldrig skulle ha träffat:) Men morgonen började väll inte så bra med ett matteprov och sedan typ 1 timmes engelska, fast engelskan var inte så jobbig efter som den spenderades med Linn,Oskar ooch Alle i ett grupp rum där vi tränade inför våran pjäs,haha jag ska spela en gammal gumma:) Sedan efter lunch hade vi bad:D jag har fortfarande ont i ögonen efter allt klor;)

Efter badet hade vi lite svenska och biologi, sedadn när vi slutade gick jag hem med Alva och Anna:) Sedan efter att vi hade lämnat av Anna gick Alva och jag hem till mig och åt lite mackor och sedan jordgubbar doppade i choklad :D yhumy,, men sedan efter att pappa och jag skjusat hem Alva satte jag mig här och tittade lite på tv:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0