Cafét idag

Hejsan hejsan, här kommer det ett litet inlägg om idag:) Ni undrara säkert om rubrik och även om ni inte gör det så får ni änd veta att det är för att jag har stått i cafét med Alle hela dagen och serverat toast här och där;) tror vi gjorde över 100 st, det känns ialla fall som det  ;) Men efter skolan bar det av till Alle tillsammans med henne och Julia:) Väl hemma hos Alle pratade vi om allt möjligt och en hel del skrattande blev det innan vi kollade på Harry Potter och fenixorden:) Sedan skulle Julia hem och jag och Alle pratade lite till och såklart skrattade;) Sedan gick jag hem eller ja gick och gick pappa kom och hämtade mig på lite mindre än halva vägen:)

Väll hemma åt jag lite mat och gjorde en jordgubbs smothie:)



Och nu sitter jag och äter lite kanel käckebröd:)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0