Hejsan :)

Hejsan det var ett tag sedan der kom ett inlägg på den här bloggen eller hur? Men det får vi ändra på om jag orkar:) Men jag tänkt bärja med ett skämt som jag såg på denna blogg : www.alifestory.devote.se  

Det var en bonde från Gotlan(Lasse) som var på hotell och åt fukost med sin fru. Där satt också ett engelsk och Amrikanst par. De hörde först enngelskmannen säga:

Can you please pass me the sugar, suger?

Lasse tyckte det var väldigt fyndigt när han hörde Amrikanen säga:

Can you givve me the honey,honey?

Lasse tänkte påå det ett tag när han plötsligt kom på en egen och sa:

Kan du ge mig mjölken,kosa?

Haha:D

 

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0