Hejsan

Hejsan nu var det ett tag sedan jag skrev men jag hade lite förhinder(Dataförbud) men nu tnkte jag klämma iväg ett inlägg:) Ja i LÖRDAGS var ja med bästa vänen Alva;D hon och jag tog bussen in till stan och gick på bio, filmen blev göta kanal 3 haha det var skit bra:D Det satt en skit snygg kille brevid Alva ;) Haha me sedan när vi var på buss sationen var det en skum kille som typ földje efter oss, haha sedan började jag och Alva och ha snöbolls krig >.< Haha sedan på bussen tog jag lite kort:


 haha XD

 Alva döder ett djur :O
 Jag kommer på henne och  hotar med fängelse

 Då blir Alva ledsen :(

 Men då blir jag chockad och tar till baka hotet om fängelse

 Då blir Alva glad :D


Haha rikitg bra historia va?;)

Men på söndag kommer jag inte ihåg vad jag gjorde:O Och på måndagen åkte jag pulka med min kusin och sedan så tog jag min spark till Alva och åkte med henne och sedan var Linnea med ett tag,


 haha Alva körde rakt in i en snödriva ;D

Men sedan så gjorde ja inget speciellt igår och nu så sitter jag här och äter lite fil och väntar på att Åtvidfolket ska komma :D


Kommentarer
Postat av: alva

så sjukt braiga dagar. Ja har alltid roligt med dej bästavän. § § §

2010-01-06 @ 16:22:22
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0