Hellu

Nu var det ett tag sedan det blev ett inlägg på den här bloggen, men nu har Alva påminnt mig och jag hopas det blit ändrig på det :D men men just nu sitter jag och kollar lite på Family guy :D haha riktig sjuk humor där,,, Men idag har jag varit i skolan och så var det först musik lektonen för terminen :) Vi spelade lite gitarr,dett gör ju skit ont i fingrarna att hålla på strängarna! Och sedan hade vi fråge sport, haha Jag,Jocke och Marcus fick ihop 10 poäng av 18 möjliga *stolt* Men idag var äntligen Alva i skolan, har saknat henne när han har legat hemma sjuk :/ Men idag var hon där :D Men sedan har det inte hänt så mycket förutom att jag har kollat på tv och ätit lite, haha och nyss avklarade jag en Uno omgång med 2 vinster och 1 förlust :D Men men nu ska jag väl vara lite social med my familja :D

Kommentarer
Postat av: alva

när HAN ?! har legat hemma och sjuk ! ;o §



agnes, ja har saknat dej också §

2010-01-21 @ 16:00:52
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0