Med en enkel tulipan på bemärkelsen dan...





Hejsan idag är det den 23 februari vilket betyder att min lille rare mofar skulle ha fyllt 72 år<3



Men idag åkte jag lite skridskor med min kusin sedan fikade jag ere hos min mormor innan jag gick till minneslunden och tände ett ljus för morfar<3 Sedan åkte jag till Alva och vi hade lika kul som vanligt;) Sedan tog vi lite bilder som ni hittar på Alvas blogg   men efter ett tag följde hon och Linnea mig till långa gärdet och sedan fortsatte min färd hemmåt:) Väl hemma åt jag tacos :) Förlåt att det blev ett kort inlägg, men batteriet på mammas dator håller på att dö ut så jag måste stänga av nu:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0