Tisdag och Onsdag:)

Hejsan :) Tyvärrhann jag inte med någpt inlägg igår men det kommer här:)

Tisdag

Först så vaknade jag och skynde mig så jag hann med pappa till skolan:) I skolan var det sjukt kul på gympan mär vi hoppade lite volt och sånt:) Sedan efter skolan så gick Alle och jag hem till mig och bakade choklad kaka:Dden var skit god, sedan kom vi på modellens historia:

Det började med att alla personer i hela världen tänkte så här: Fy, vad smal jag är. Och så åt dom upp sig mer och mer. Modellerna på den tiden var tjocka och kunde knappt gå. Det ända dom rörde sig till var en bit choklad. Så dagens modellers stirande blick är på grund av att de förr i tiden höll ögonen på en chokladbit och deras gång är för att de försökte få tag i chokladbiten. Poserna är för att man plötsligt tog bort chockladbiten och då posade dom i förtvivlan. Deras snygga sväng är för att de plöttsligt får se chokladbiten bakom sig

Haha vi är klockrena:D

Men efter att jag ätit upp chokladkakan smsade jag lite och chattade:D

Onsadag

Idag har jag varit i skolan:) Lika rolig som vanligt:) Sedan gick jag och Julia hem till henne och spelade sims 3:) skit roligt:)




  Hihi min snygga sims gubbe :D


Men sedan hämtade mamma mig och sedan satte jag mig här:)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0