Blogg torka...

Det har inte hunnit bli så mycket tid över till att blogga dom senaste dagarna, men bara badar solar oc är med kompisar. Men här kommer bara lite snabbt om dagarna som har passerat.

I fredags så hade jag film mys med bästavän hemma hos henne, vi åt popcorn kollade såklart på film och hade lite sånadära djupa samtal på vägen hem. Men sen på kvällen så kom Kalle och Gissan, Kalle och jag kollade lite på film och så.

På lördagen var jag mest hemma men på kvällen så var vi och åt hos ett par kompisar och sen åkte jag till Kalle. Där var vi ett litet tag innan vi åkte till Böka och badade Sen när vi kom hem kollade vi på någon halv läskig film.

I går ( söndag ) så väcktes jag vid typ 8 och vid kanske typ 11 så pratde jag lite med Alle och vi åkte till Böka och badade. Vi var där i flera timmer och simmade ut en bit och försökte nå botten. Men sen åkte vi hem till henne och häntade lite grejer och filmer innan vi fortsatte till mig. Hos mig så åt vi lite och kollade på film tills jag somnade vid klockan 2. Sen vid 4 så sa Alle att hon inte mådde bra så hennes föräldrar kom och hämtade henne.

Jag gav henne en hej då kram och sen gick jag tillbaka och somnade ganska på direkten.

Idag så har jag rotat lite i min nostalgi låda och badat.



Galna golfaren Alle ;)♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0