Dåligt internet och låååång promenad

Hellu

Idag så började morgonen utav att jag blev väckt vid 11 så jag gick ner och åt en macka med sylt :D Haha sen så blev det en låång promenad längsmed vattnet och till marmorbruket, jag var oxå inne i en grotta som heter kärleks grottan, den var inte så romantiskt mest skrämande. Men sen gick jag hem igen och tog ett par varv i poolen. Okej typ 3 varv men jag är stolt ändå ;) Efter det tog jag en dusch och fikade lite med mammas hallonpaj, jätte god.

Men sen har jag pratat lite med Alexandra i telefonen, saknar henne väldigt mycket♥. Det var ett tag sen jag såg henne men snart ska vi träffas igen :D Men sen smsade jag lite med Ante och spelade lite spel på datorn som den geeken jag är innerst inne ;) Haha men sen så åt jag lite mat innan jah kollade på film resten av kvällen.

Och nu ska jag gå och lägga mig, men den dåliga uppdaten är för internet där jag har datorn nu  inte är så jätte bra hela tiden. Men nu måste jag verkligen sova jag är helt slut, det ät säkert promenadens fel...


(bild i repris) Min saknade galna golfare Alexandra♥ ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0