Fredagsmys och STOOR tröja

Hejsan hallå i världen

Idag är det fredag och jag göra helt enkelt ingenting, men nu börjar jag bli lite trött på det så jag sak kanske städa och gå ner till Boda och köpa fredagsmys :) Men tyvärr skrev jag inget igår men jag hade fullt upp. På dagen så var jag med Anna och vi tog jätte många och fina kort och så badade vi lite och ja hade roligt :) På kvällen sen så grillade vi och jag satt och pratade med Elin om sorliga filmer och så. OCh sen belv det helt enkelt inte att jag skrev något inlägg.

Men idag så har jag såklart vaknat och så åt jag en rostad macka innan jag löste lite av ett sudoko, okej jag skrev dit 2 siffror men det behöver ingen veta. Men sen satte jag mig vid datorn och kollade lite vänners bloggar och så. Sen har jag plockat in tvätt och ätit lunch och snart kan man ju säga att jag oxå har bloggat :D Aa men om ni vill beta lite emr om dagen med Anna klicka här och så ser ni 3 utav dom fina bilderna vi tog :D

Neej nu ska jag gå och göra lite nytta :)


Kommentarer
Postat av: Ladytubii

Hej!



Har en intressant fråga i min blogg som skulle vara väldigt intressant om jag fick svar på av olika tjejer och killar :) Tacksam om du svarar!



Ber om ursäkt om jag stör!

2010-07-24 @ 15:51:54
URL: http://ladytubii.blogg.se/
Postat av: Caroline

fredagsmys gillar vi ;D

2010-07-24 @ 17:06:17
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0