Gammla Stan och Ben&Jerrys

Förmiddagen ( om jag gör ett enda långt inlägg blir det så jobbigt att läsa )


 Jag vaknade vid sisådär 8 halv 9 och klädde på mig. Eller jag stod i typ 10 minuter och funderade över vilken tröja jag skulle ha. Men när jag hittat en tröja sminkade jag mig lite och åt en macka. Sen efter att jag hade dubbel kollat att mobilen och allt annat nödvändigt var med så åkte mamma och jag upp till tågstationen och parkaerade där.

Sen mötte vi bästavän och ehnnes mamma och så handlade vi lite frukt oh så innan vi hoppade på tåget. Det  är alltid så mysigt att åkta tåg för man kan skäma ut sig så mycket som helst för det är typ 1% chans att man träffar männsikorna igen. Men sen när vi kom fram gick vi i Gammla Stan och jag och alva ko fram till att vi inte riktigt har samma klädsmak^^ Haha jag älskar kläddaffärer som Rio och RockZone men alva delar inte riktigt det med mig ;)

Men på vägen köpte vi glass på Ben&Jerrys, jag älskar deras glass , jag tog en frotad strut med brownie och mint choklad och dom andra tog typ någon med isbjörnar i vit choklad i.

Sen så bar det av mot Gröna Lund...


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0