God natt

Nu är klockan ja typ lite över 4 och jag ska strax stänga av datorn och sova lite. Jag börjar bli lite trött men det är irreterande för nu börjar det bli ljust ute. Men men jag får kanske skylla mig själv lite, men bara kanske ^^ Men innan jag tänkte somna vil jag dela med mej av ett skämt som jag har hört ett par gånger och hittade på en skämt sida. Men ja här kommer det i alla fall:

Två får möttes på en äng.
- Bääää, säger den ena.
Då tänker den andra; faaaan, det skulle ju jag säga.

Haha jag tycker att det fortfarande är roligt även om det är gammalt, men det är kanske bara jag det ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0