Hemma :D

Haha nu är jag hemma, efter en lång färd i bilen ifrån min faster. Jag gillar och åka bil men ändå inte, alltså att se landskap efter landskap susa förbi somna med huvudet mot rutan och ja allt sånt gillar jag. Men det blir så trångt och när man väl hittar en bra sätt att sitta på guppar det till och sen hittar man inte tillbaka till det sättet.

Men men, nu är jag i alla fall hemma vid min ( mammas ) dator, Börjar sakna min dator med alla mina bilder och framför allt webbkameran. Haha men nu ska jag prata lite med Ante och sen gå och lägga mig. Sen imorrn kommer nog BÄSTAVÄN och vi ska sova över:D Men ja nu ska jag prata lite med Ante:)



Bjuder på bilden ifrån Danmark år 2005 ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0