Invigning av sommar rummet med bästavän :)

Hejsan hoppsan

Just nu ligger jag i bäddsoffan i sommar rummet med bästavän brevid mig och vi pratar och kollar lite på youtube och så. Men idag så hade vi en picknik med en vetelängd och lite småkakor, jätte mysigt och jag kände mig väldigt sommrig med min nya klänning. Jag bruka inte ha klänning och så i vardagen men jag kanske borde börja med det.

Men sen cyklade vi hem till alva och hämtade lite grejer innan vi hamnade hos mig. Hos mig satte vi på tv:n och kollade på Scary Movie, haha solklart en utav mina nya favorit filmer^^ Måste se tvåan som går imorrn klockan 22:00 (på femman till alla er som oxå vill kolla).  Men sen gick vi ut till sommar rummet och kollade på "Snygg, sexig och singel" och sen gick vi in typ 5 gånger för att hämta en lampa, kabel och ja allt möjligt.

Och nu sitter vi som sagt här och kollar runt lite^^



Haha så såg det ut när vi sov över för ett tag sen ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0