Onsdag

Vi vaknade sen åt vi frukost innan vi packade och checkade ut. Sen köpte vi en fleece och så bar det av hemåt med lite stopp vid poolkungen och den botaniska trädgården i Göteborg.

ast när vi var i den där trädgården satte jag mig och skissade lite och drack lite cola, mitt intresse för blommor blomstrar ju inte dirket ( haha läste ni hur rolig jag var där ^^ ) Men men sen åkte vi raka vägen hem och kom väl hem vid kasnke 11 och jag skev lite innan jag till slut somnade.

 OBS! BILDER IFRÅN DOM HÄR DAGARNA KOMMER NÄR MIN DATOR ÄR TILLBAKA OCH JAG LAGT IN DOM^^


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0