Sol dag med tacos :)

Hejsan imorse vaknade jag av att min mobil ringde, jag svarade lite sådär morgontrött och det var Anna som frågade om vi kunde va, vilket vi kunde. Men vid typ 1 kom hon och då åt jag lite ich snäll som hon är så sprutade hon vatten på mig så snäll som hon är ;) Haha sen frågad vi om Kalle ville vara med eftersom han bara satt och spelade tv-spel vilket han ville och sen hade vi typ vattenkrig hela dan.

Sen vid 7 gick Anna hem och efter ett tag gjorde Kalle och jag tacos, och åt den till Hem till Midgård. Men sen blev han hämtad och jag satte mig här och spelade lite spel ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0