Spadag med bästavän ♥

Hejsan hallå i stugan

Igår som sagt sov alva bästavän över här, vi badade bubbelbad, hade ansiktsmask och till och med gurkor för ögonen. Haha men jag åt upp mina och fick alvas istället, men dom gjorde jag håll i mitten så att jag kunde se. Sen när vi hade badat i ett par timmar och fårr härliga russin fötter badade vi lite tunna innan vi gick upp oh kollade på " det regnar köttbullar" som jag har fått låna av gulliga Alexandra.

Men sen badade vi lite till i tunnan och doppade oss i poolen lite sådär mitt i natten, sen gick vi in och kollade på lite mer film innan vi somnade.

Sen på morgonen låg vi och pratade ett bra tag innan vi gick upp och gjorde pannkakor som vi åt till ännu mera film. Efter ett tag sen var det fika och sen badade vi i poolen och lite sånt. Sen vid sex åkte alva hem och jag badade lite till innan vi åt lite mat, sen så hittade vi lite playmo som jag verklige älskade att leka med när jag var liten. Så såklart så började jag fixa med det och hittade delar till en husbil och lite sånt, men efter ett tag gick jag ut och badade tunna sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att simma tio varv i poolen som jag är lite små stolt över.

Men imorrn ska jag försöka gå ut och gå på morgonen, måstge komma igång och göra lite och inte bara sitta hemma. Men nu ska jag sova lite, har lite ont i magen tror jag för jag åt lite glass idag vilket inte är bra eftersom jag inte kan äta så mycket mjälk utan att få ont i magen. Men jag har i alla fall en värmedyna som jag har på magen och nu ska jag försöka sova lite.



Mycket kärlek till bilden♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0