Stavsjö och Horton

Goder kväller på eder alla

Haha nej men imorse så vaknade jag vid typ 7-8 och smsde lite med Alle innan jag somnade om för att vakna vid 10. Men sen så tog  jag på mig lite kläder, åt lite frukost och så hann pappa sjkusa mig 300 meter innan han var tvungen att vända för jag hade glömt badkläder. Sen när det var fixat fortsatte vi våran färd och hämtade upp Alle och till slut stannade vi i Stavsjö ochså lämnade pappa av oss där och vi gick till Ante.

Hos Ante pratade vi lite och sen spelade jag cod mot Gurra och vi behöver ju inte riktigt prata om att han spöade mig med sisådär 3-20. Men sen fick jag spela något Alien Wars spel där jag fullkomligt ägde, och ja jag talar sanning, Ante, Alle och Oskar såg typ ut såhär→ :O när jag klarade levlen och dödade alla Aliens. Men sen kollade vi lite på film och sen kom Gurra. Efter att Gura hade kommit kollade vi på "Det regnar köttbullar" och gick upp till Skiren och badade lite. När vi sedan kom in som livs levande fiskpinnar pratade vi lite om allt möjligt och kollade på lite mera film innan vi åt lite pannkakor.

Efter det tog vi ett till dopp i Skiren och kollade på Horton, haha den elefanten är bara för grym, men i alla fall sen tog vi en liten promenad innan pappa kom och hämtade mej och Alle vid 9 tiden. Väl hemma sen kollade jag på slutet av "Oss torpeder imellan" sen tog jag en panpizza och satte mig här. Nu ska jag väl gå och lägga mig, jag är skitt trött, allt detta Alien dödande tar på nerverna ;)


Kommentarer
Postat av: Julii

Agnes har du mushtas ? !

2010-08-02 @ 14:44:37
URL: http://juliatheone.blogg.se/
Postat av: Niile ♥

haha snygg du är Agnes :P ♥

2010-08-02 @ 14:47:35
URL: http://niiles.webblogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0