Steve :D

Hello VÄRLDEN

Idag är det trosdag och jag vaknade vid typ 11, sen gick jag ner och tog en dusch och åt en risifrutti till frukost ;) Sen så  satte jag mig vid dator och kollade runt på lite bloggar och så. Efter det åt jag lite lunch nere hos mormor och sen fixade jag med mitt håt, gjorde typ två bllar mitt på huvudet, jätte gulligt enligt migD Men vid typ 5 kom Kalle hit.

Vi har kollat på "Det regnar köttbullar" apan Steve i den filmen är min idol nu ;)  Men sen så har vi nördat lite facebook, ätit lite kvällsmat och vi kollade nyss på South Park. Och nu ska vi spela Lite Bubble Trubble, eller som Kalle säger Bubble Stuggle. Men i alla fall nu måste jag sluta skriva, men jag skriver TROLIGTVIS imorgon vi får se...

 

Haha Steve in my heart ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0