Telefonsamtal och halv trött.

God morgon

Imorse vaknade jag av hemtelfonen som låg i mitt rum ringde, jag hade glömt den i mitt rum efter att jag hade pratat med Ante. Men det var i alal fall mormor som ringde så jag gicker ner med telefonen till mina föräldrar. Sen gick jag och somnade om men det dröjde inte länge innan bästavän alva ringde på min mobil, vi pratade om hur vi skulle göra idag och så. Sen la vi på och jag läste ut min bok och tog en dusch.

Sen satte jag mig här och ska strax stoppa något i magen, lite små hungrig. Men jag kom och tänka på hur himla tidigt man måste gå upp sen när skolan börjar, men det är det värt för at få träffa alla kompisar :)





Älskar den här låten och musik videon är så himla bra+ att han som sjungers ögon är helt underbara :D

Kommentarer
Postat av: Eminna

jaha, okej. vad var det för film då ? :D

2010-07-27 @ 02:02:13
URL: http://pricius.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0