Tillbaka och här för att stanna

NU är jag hemme fter en liten skön tripp till landet, jag behövde det verkligen. Veckan innan jag åkte hade jag fullt upp att jag nästan glömde att sova. Men nu är jag hemma, utvilad och redo för nya utmaningar ;)

Men i onsdags så åkte jag ju hela vägen till landet och när vi kom dit packade vi upp och lite sånt innan vi tog båten ut till en klippa, jag måste bara tillägga att det var JAG som körde båten. Där vi fikade och badade, och ska jag vara helt ärlig tror jag att jag somnade när jag låg på klippan och lyssnade på mina sommarlåtar. Men det var jätte skönt i vattnet och vi var där ett tag innan vi åkte hem och åt lite spaghetti och köttfärsås. Sen så gjorde vi inte så mycket mer den dagen.

På torsdagen tog vi båten ut ch jag åkte lite ring, haha jag flög minst en decimeter upp i luften och lite ont i rumpan fick jag allt, men det var det värt. Vi stannade ute till havs hela dagen och åt lite mackor och köttbullar till lunch och vid vällstid åkte vi hem och åt lite grillat. Sen kollade vi på film innan vi gick och la oss.

Fredagen bestod utav en biltur till lite olika platser och slutade i Västervik där vi köpte glass och kollade lit på båtar innan vi åkte hem och åt underbar tacos som grädde på moset. Sen spelade vi såklart Monopool men hann inte färdigt så vi beslutade att spela färdigt nästa dag.

Lördagen splade vi färdigt eftersom det åskade hela tiden och spöregnade, och jag måste tyvärr medge att jag förlorade Men resten av dagen läste vi, kollade på film och helt enkelt myste.

Idag, söndag packade vi och jag fixade min damcykel som jag har på landet och så gav jag mig ut på en cykeltur. Sen åkte vi hem och jag blev avsläppt vid konsum och gick till bästavän eftersom hon åker imorrn och jag har inte träffat henne på ett bra tag. Vi pratade lite om allt möjligt och sen vid tio så blev jag hämtad och satte mig och kollade på Ondskan. Och sen satte jag mig här.

Oj jag glömde, på lander hittade jag en mus som jag döpte till Sune, den var jätte gullig. VÄLDIGT NÖDVÄNDIG INFO! ;)

 ©agnes

trolls pauvres de mettre en place avec beaucoup de...

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0