Tisdag

Vaknade vid 8 och tyckte lite synd om mig som vaknade så tidigt men jag låg kavr ett tag medans mina föräldrar gick ner till hotellfrukosten, sen efter kanske tjugo minuter en halv timme gick jag ne och tog lite frukost, eller ja två mackor och en våffla. Jag diggar vekligen hotellfrukostar eller vad man ska kalla dom.

Sen så tog vi på oss lite badkläder och gick ner till poolerna elle rvad man ska säga, det var typ som ett litet badhus. Men där var vi ett bra tag och badade och så. Men jag gick upp till rummet och kollade lite på tv innan vi åt lite lunch och jag köpte ett par solbrillor på hotellet.

Men sen gav vi oss iväg till själva stan och jag kom hem en klänning och att par skor rikare. Sen åt vi lite pizza innan vi somnade i våra sängar.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0