Varm fudge ansiktsmask och glatt telefonsamtal

Dagen började me attjag låg och drog mej i sängen innan jag gick ner till mormor och fikade lite, sen pratade jag lite i telefonen, hoppade runt på gräsmattan av lycka och funderade över varför alla (2 som jag känner till) gummiskor börjar på F, Flipp Flopp och Foppa toffler.

Ja men sen satt jag vid datorn ett bra tag innan vi åt mat och åkte in till stan. I stan köpte jag mina efterlängtade ansiktsmasker och rakskum. Jag ÄLSKAR mitt rakskum, ni som luktar på det förstår varför. Sen när vi kom hem hade jag på mig en utav ansiktsmaskerna. Sen fick vi lite gäster.

Sen efter att gästerna hade åkt hem satte jag mig lite mer vid dator och rollade med Jennifer :) Sen tog jag ett långt, vartm och skönt bad och läste en bok. Sen blev det köttfärsås och spaghetti och efter det satte jag mig här och chattade:) Och nu ska jag dra mig till tv:n:)


Kommentarer
Postat av: sea

tack, datsammans:)

2010-07-24 @ 21:03:45
URL: http://photosea.blogg.se/
Postat av: Maja

Förslag på en bra ansiktskräm? :)

2010-07-24 @ 21:15:09
URL: http://majjisvdig.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Rakskum?

2010-07-25 @ 11:58:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

2010-07-25 @ 17:25:36
Postat av: Jennifer

lite nyfiken blir man på ditt rakskum... Vad använder du för någon??

2010-07-25 @ 18:38:56

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0