Haha oj det blev inte riktigt så

Ja som sagt det blev inte en bloggpaus eftersom jag just nu sitter på Emelies dator och bloggar. Föresten så pratade jag men en om min dator och han sa att jag ska spara lite och sen så ska jag lämna in den där jag köpte den så ska dom rensa den och så.

Men idag är det måndag och jag har sommarlov om 3 dagar ! Jag längtar verkligen men idag så har jag varit i skolan och det väldigt mycket flum med mina kära vänner. Haha men sen efter skolan så cyklade jag, Elin Alexandra, Julia och Emelie hem till Emelie. Tyvärr skulle Alexandra hem klockan 4 för hon skulle iväg och det tog sån tid för oss att åka hem så vi hann bara till där hon skulle svänga av innan hon skulle hem.

Men sen så cyklade vi hem till Emelie och rostade lite mackor och sen har vi inte gjort så mycket. Just nu sitter dom andra tre och lyssnar på mycket dålig musik enligt mig, haha bara jag som har bra musik smak ^^ Haha nae men nu ska jag nog gå bort till dom och vara lite social med dom. Fast jag vet inte om jag orkar dom sitter typ hela 5 steg bort ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0