Ingen datorn -.-

Hejsan

Just nu har jag tagit över mammas dator eftersom hon inte är hemma ^^ Men eftersom jag inte har någon dator för den är inlämnad ust nu så kommer jag inte kunna blogga på ett tag : / Fast någon gång i bland kan jag nog sno mammas men den kommer nog inte ett eller flera inlägg om dagen.

Men idag så är det torsdag och jag vaknade runt kanske typ 7 och sen tog jag en dusch innan jag fixade lite och hämtade upp Anna och så cyklade vi tillsamans till skolan.
I skolan så hade jag först engelska och jag pratade en del med Linn och vi lämnade in våra böcker. Sen hade vi franska och vi fick lämna in våra böcker där med och så pratade vi lite om allt möjligt.

Sen så hade vi jätte lång rast ch då gick jag och Alle till Caféet och pratade lite med Gurra och Ante. Men sen gick jag och Alle till ängen fär eftersom vi är kamratstöjdare så fick vi lite fika ch vi satt och pratade om lite grejer och hur terminen har varit och så.
Sen hade vi teknik och hade en tävling. Man skulle försöka dra en grej runt en el grej så att en lampa inte skulle börja lysa eller hur jag ska förklara. Haha alla kom typ halva sen så kom jag en millimeter för jag skaka till. Haha men Alle vann och så fick hon en godis påse och efetrsom hon är skit snäll så delade hon ut den till alla eftersom hon inte ville ha.

Sen hade vi lunch och sen kemi då vi satt ute i solan och pratade lite om allt möjligt och sen had ejag extra idrott.
Fast jag kastade lite frisbee eftersom jag hade glömt kläder och sp snakckade jag med Nathalie och Jonna. Sen slutade vi och Anna och jag cyklade hem. Sen så kom min kusin och vi åt glass och nu sitter jag här och sak strax städa.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0