Midsommar

Nu kommer det förhoppningsvis efterlängtade midsommar inlägget...



Jag vaknade tidigt vid si sådär klockan 9 och tog en lååång dusch innan jag tog på mig lite mjukis kläder och började städa mitt rum och vardagsrummet, sen så hämtade jag lite blad till våran lilla midsommar stågn och plötsligt kom det en ekorre med hicka. Ja ni kanske inte tror mej men den här gången så är det sant, det lät i alla fall som den hicka. Men jag döpte ekorren till Kurre och pratde lite med den och den satt på sin gren ch lyssnade typ eller vad man ska säga. Men sen hämtade jag lite bröd och då var den borta.


Sen forsatte jag med midsomamr stången och så kom Kalle och hans familj och Kalle och jag spelade bubble trubble. Sen åt vi lite mat och så och sen badade vi lite i poolen och så kollade vi på Scream 3. Sen så hände inte så mycket mer :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0