Nej dags att ta sig i kragen :)

Hejsan hallå.

Nu ska jag försöka skärpa mig och blogga lite mer, senaste inlägget var ju för typ 1 vecka sen, inte bra. Men min datorn är fortfarande seg och jag sak lämna in den inom en snar framtid.

Idag är det söndag och jag har sommarlov, okej jag fick sommarlov för typ 3 dagar sen men men bättre sent än aldrig :) Men idag så vaknade jag runt 1o-11 och åt frukost med my familia, sen så tog jag en dusch och ringde och pratade med bästavän som förhoppningsvis ska med på en musikgrej i sommar. Sen så ska vi till Grönan och bada men men.
Sen åkte jag in på ett dop med mina föräldrar och vi var kvar på en dopfest eller vad man ska säga. VId 5 åkte vi hem och sen när klockan var halv 6 släpptes jag av vid konsum och gick till Alle.

Hos Alle var Ante och Gurra och vi kollade färdigt på Scream, haha himla mycket blod i den filmen. Men sen så pratade vi en del innan dom avr tvugna att åka hem till Ante. Jag och Alle var kvar och pratade om lite allt möjligt och så hade vi kittelkrig ochskickade lite BRÖD-sms till varandra. Haha lite internt skämt som är för jobbigt för att förklara.

Sen vid halv 9 gick jag hem oh då pratdae jag lite med bästavän via telefon, och sen så pratde jag med Ante och Gurra lite.

Väl hemma så åt ja lite och satte mig här och kollade på Bella&Tyra show och snart så ska jag nog gå och lägga mig, lite små trött.


Dom gröna trollen o_O ( bild i repris )


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0