Okej, jag är inte bra på att paddla...

Idag så vaknade jag vid 9 och så gjordejag mig i ordning och så skjusade pappa mig till Alle och så fortsatte han upp och slängde skräp.

Hos Alle så lånade jag lite mascara och så, sen så kom pappa och skjusade oss Stavsjö.

Sen i Stavsjö så gick vi till Ante där han och Gurra var och så pratade vi lite innan vi bytte om till badkläder och gick till en sjö som ligger brevid där Ante bor typ. Haha det var skit kallt i vattnet men men. Jag hoppade till och med från hoppberget, lite sådär små stolt över det. Sen så gick vi till Ante och kollade på Screm 3, haha jag diggar mördaren som jämt snubblar och så ^^

Sen så gick vi och badade lite till och paddlade kanot, sen så hamnade jag sälv i den och åkte ut men kunde inte ta mig in igen eftersom en paddel gick sönder och jag inte kan paddla^^. Men Gurra och Ante simamde ut och fick in oss till torra land.  Haha sen pratade jag lite med Alle och så gick vi hem till ANte och drack Cola och åt bullar.

Men sen så spelade ANtes bror ett tv-spel så vi kollade på det och sen åkte Gurra hem och typ någon kvart efter så åkte jag hem.

På vägen hem pratade jag med bästavän i telefonen ända tills ag kom hem och skulle äta. Vi ska sova över på torsdag så jag jag längtar tills då, alltid lika roligt att vara med bästavän. Men efter maten så satte jag mig här och nu chattar jag med Kalle :)




Lite små gamal bild ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0