Släktkalas och stressigt värre

Oj kom på att min blogg inte har varit sådär super uppdaterad senaste veckan, men men det är sommar och jag orkar ine sitta inne och mögla hela tiden ;)

Men nu kommer veckan lite kort fattat:

Måndag: Var jag med Alle och vi bara låg oc pratade och kollade på film, riktigt mysigt :) På vägen hem möte jag alva och vi beslutade att sova över hos mig lite sådär spontant.

Tisdag: Jag var med alva och vi gick ner till boda och köpte glass. PÅ kvällen så sov jag i ett tält på våran tomt.

Onsdag: jag solade vid poolen och så ringde alva och frågade om jag ville hänga med ill böka med henne och Lisa. Såklart så hängde jag på och vi hade riktigt roligt vid böka och så åkte vi hem till Lisa och grillade flintastek och marsmallows.

Igår/ torsdag: Jag var borta på morgonen och se pkte jag hem och hälsade på min gammelmormor och kusin. Sen åkte jag till alva och firade hennes mamma. Riktigt mysigt med grillning och jordgubbar :) PÅ kvällen kollade vi på Tjocktjuven och sen sov jag över där.

Idag så vaknade vi och åkte till mig och hämtade lite grejer till Claes och sen åkte alva till sig och jag hem och träffade min faster. Och sen satte jag mig här :)



Oh my good it´s RAGNAR SVENSSON :O

Kommentarer
Postat av: alva

en riktig alva vecka ;D <3

2010-06-19 @ 12:38:01
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0