39 graders feber och huvudvärk : /

Usch jag vet att jag lovade att skriva igår men jag hade världens huvudvärk som inte har släppt än :/ Sedan så när jag vaknade och tog tempen så hade jag 39 gradets feber :( Men sen jag skrev sist har jag typ bara varit i skolan och nördat facebook ;) Igentligen skulle jag ha varit med Alle idag men eftersom jag hhar feber så blev det ingen skola eller Alle : / Men men idag så ska typ inte göra så mycker förutom att kolla lite på tv och sova bort feber, jag vill inte missa hemkunskapen som är imorrn! ;) Men nu ska jag försöka få i mig lite macka och ägg, kanske skriver lite mer ikväll :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0