Aaw vad glad jag blir ^^

Hejsan nåste bara tacka för era kommentarer, jag blev jätte glad när jag läste dom. Men idag så var jag jätte trött på morgonen, jag kunde inte somma förens klockan 4 och det är ju inte så bra när man ska up vid 7. Men men efter mycket om och men kom jag till skolan och så började vi med svenska, men eftersom Alle och Max är sjuk så satt jag själv men vände mig om och pratde en hel del med Lucas,Oskar ooch Virre. Efter svenskan så kommer jag inte rikigt ihåg vad vi hade men sedan på gymnsatiken körde jag fys med ett par till och usch vad jobbigt det var, jag kommer ha världens träningvärk men men det var värt det.

Efter gymnastiken hade vi lunch och sedan so. Sedan på Livskunskapen var våran lärare sjuk så vi skulle igentligen ha läst men det ville vi inte så vi pratde med läraren och hon frågade vad vi ville göra, alla började prata så jag började läsa för Angelika ur en bok som heter Tjej&Kille, en bok som man får i mellanstadiet och som handlar om purbeteten. men när jag läst ett tag så märkte jag hur plötsligt hela klassen satt tyst och lyssnade på mig, men jag fortsatte och läsa så det var en väldigt rolig Livskunskaps lektion. Men sedan på franskan kollade vi på Flyga drake, jag skulle ha börjat tjuta om jag inte redan hade sätt den, den är hur sorlig som helst. Det är en såndär måstes se film. Men men nu när vi ändå pratar om film kom jag på att jag lånade filmen Prinsessa på biblan idag. Får ta och se den imorrn.

Men efter franskan så slutade vi och jag tog mina kära vänner Elin och Julia och så gick vi hem till Julia där det blev mycket flum i köket och sedan gick vi upp till Julias rum och jag låg på någon spikmatta. Usch vad det gör ont, fattar inte riktigt varför man tillverkar såna. Men men efter ett tag ringde Eric och vi pratade lite på östgötska haha. men sedan skulle jag hem och efter att jag ätit lite hamburgare satte jag mig här och just nu webbar jag med alva som suktar mig med sina nybakade Mockarutor. Haha men nu ska jag nörda lite facebook innan jag ska krypa ner i min säng och försöka somna lite tidigare än igår. Vi får väll se om jag lyckas^^ 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aldrig Agens;P<3

2010-04-01 @ 10:08:47
URL: http://alexandralinneam.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0