Agne♥

Hejsan idag blev det inte att vara i skolan eftersom det var Agne s bagravning, bergravningen var jätte fin och så träffade jag ett par av mina släktingarsom jag inte har träffat på jätte länge :) PÅ minneslunden berrättade jätte många om minnen med Agne och det var jätte trevligt. Men efter ett par timmar åkte pappa och jag hem och handlad lite på vägen.

Väll hemma så satte jag mig och chattade lite innan jag hjälpte till med tacosen och när den var färdig så kom Karin och Marko och deras barn och vi åt tillsammans. Sedan satte jag mig här och kollade lite på simpsons och nu webbar jag med alva. men ska strax gå och vara lite social med våra gäster :D

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0