Grattis farfar♥

Hejsan nu var det ett tag sedan jag bloggade men det kommer nog bli ganska mycker uppehåll när det gäller bloggande ända fram till påsk det är så mycket läxor och prov och så kompisar och ja lite allt möjligt. Men i måndags var jag på bio med alva♥ och vi såg Alice i Underlandet i 3D skit läskigt var det när det kom saker imot en och ett par vackra skriv gav vi allt ifrån oss lite här och var. Filmen var jätte bra och när den var slut så skjusade mamma hem alva till henne ochs edan fortsatte vi hemmåt. Väll hemma satte jag mig och myste med min mamma i soffan framför Saltön. OCh när det var slut gick jag och la mig.

I tisdags så minns jag helt ärligt inte vad jag gjorde, hah minne som en guldfisk lite smått sådär. Men idag onsdag så var jag i skolan och hade lite A-tid och sånt men efter lunch så hade vi musik, på musiken håller vi på att skriva egna låtar i olika grupper och det är jätte roligt. Men sedan på svenskan fick vi tillbaka våra svenskaprov och så fick vi skriva en återberättelse av en historia våran lärare läste. Och efter det slutade vi och jag gick hem och satte mig vad tv:n. Helt plötdligt sommnade jag och när jag vaknade så skulle jag ner och äta mat. Efter maten ringde jag min farfar som fyller år idag och grattade honom lite♥ Men när jag lagt på satt ejag mig här och målade min naglar svarta, orkade inte göra något med mönster, men sen i påsk så ska jag försöka göra så kycklingar på dom och jag orkar. Men nu sitter jag och chattar med alva och kolar på Kingdom of Heaven,kom nyss på att jag redan sätt den filmen och att jag hade skitt svårt att somna på grund utav att det är en som har spetälska och så visar dom hans ansikte och det ser helt fruktanvärt ut. Men annars tycker jag att filmen är jätte bra. Men nu ska jag snart gå och lägga mig, god natt

  en liten bild på mina naglar
 haha alva när vi var på bio
 och jag i mina snygga 3D glasögon

Laddar kanske upp mer bilder från när vi var på bio men just nu är jag för trött...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha låter kul;P<3

2010-03-25 @ 15:59:20
URL: http://alexandralinneam.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0